I huvudet på Mats Berglind - Digital Innovation Manager på Swedavia
Avsnitt 2 | Stefan Fasth träffar Mats Berglind, Digital Innovation Manager på Swedavia. Hur föds ett innovationsinitiativ på Swedavia och hur blir det en innovation som skapar värde? Hur tar man död på nidbilden i verksamheten av innovation som glass och ballonger? Och är Business Case egentligen bara en snuttefilt? De pratar också om vikten av att testa och observera på flera olika sätt, och få fram det testpersonerna menar, inte det dom säger. Mats tips är; ta på dig stövlarna, och gå ut och kolla hur det är i verkligheten.

Lyssna på avsnittet i:
Jag är så nyfiken och vill verkligen förstå vad det är som gör att några organisationer är mer framgångsrika än andra med att förbättra upplevelsen för sina kunder, medborgare, patienter eller vem man nu finns tills för?
Jag heter Stefan Fasth och jobbar som innovationsledare på Atea och det här är podcasten där jag tillsammans med intressanta gäster försöker ta reda på hur man gör för att lyckas med innovation och digitalisering.