Tillbaka till Kundservice

Serviceavtal skrivare

För dig med serviceavtal hos oss kan du kontakta oss med skrivarfrågor som rör service och support, beställning av förbrukningsvaror samt övriga frågor om skrivare med serviceavtal.

Välj det alternativ som passar dig idag

Vanliga frågor och svar

Kan jag fysiskt flytta min skrivare som har serviceavtal?

Nej, du behöver kontakta Serviceavtal Skrivare för hjälp.

Hur beställer jag förbrukningsvaror till min skrivare?

Om du har ett serviceavtal med Atea kontaktar du Serviceavtal Skrivare. Om du saknar serviceavtal beställer du via eSHOP.

Jag saknar min leverans av toner och har tonerlarm.

Er skrivare är kopplad till en tjänst som automatiskt skickar ut toner vid behov. Paketet ska vara märkt med serienummer och placering om inget annat avtalats. 

Hur hittar jag serienummer på min skrivare?

Du hittar serienumret ovanpå eller baktill skrivaren.

Tillbaka till Kundservice
Atea.se upplevs bättre om du uppdaterar din webbläsare. Här hittar du en ny version av internet explorer