Tillbaka till Digital arbetsplats
verksamhetsworkshop Digital arbetsplats

Verksamhetsworkshop

Identifiera vilka behov din verksamhet har och vad vi kan göra för att möte behoven.

Så fungerar vår verksamhetsworkshop

Under en dag tillsammans inspireras deltagarna kring möjligheter som finns i Office 365. Därefter får deltagarna identifiera olika behov er verksamhet har och vilka nyttor de ser med de olika verktygen i Office 365. Vi har upplevelserum på flera av våra kontor, det finns möjlighet att använda dem under workshopen.

Tre steg för en lyckad verksamhetsworkshop

Innan

Innan workshopen genomförs fyra intervjuer för att få en nulägesbeskrivning om hur det ser ut hos er i dag.

Under

Workshopen genomförs under en heldag.

  • Förmiddag: Inspiration, demo och testa tillsammans.
  • Eftermiddag: Grupparbete och brainstorming.

Efter

Efter workshopen sammanställs workshopen skriftligt och presenteras under ett uppföljande möte med fokus på nästa steg.

Tillbaka till Digital arbetsplats
Atea.se upplevs bättre om du uppdaterar din webbläsare. Här hittar du en ny version av internet explorer