Frågor och svar om My Atea

Kontakt

Hur får jag åtkomst till My Atea?
Jag är ny användare, finns det guidning till hur My Atea fungerar?
Jag har feedback att ge angående funktionalitet i My Atea vart vänder jag mig?

Felanmälan

Jag har registrerat ett garantiärende, men jag kan inte se det i My Atea
Jag ser inte samtliga ärenden.
Hur vet jag om min produkt fortfarande har garanti?
Jag har inte serienummer tillgängligt att felanmäla utifrån, hur kan jag söka upp min produkt?

Order & Leverans

Jag får ingen träff på den order jag söker på
Hur kan jag se att min order är levererad?

Faktura

Jag önskar en fakturakopia?
My Atea flaggar under ”Aktuella händelser” att jag har fakturor som förfallit?

Rapporter

Jag verkar inte ha tillgång till Rapporter - hur får jag det?
Vilka rapporter kan jag förvänta mig hitta i My Atea?
Jag förväntar mig att se mer information i rapporten än vad jag faktiskt ser