Hoppa till huvudinnehåll
Med en molnbaserad företagstelefoni blir det enkelt att kommunicera och samarbeta med kunder och kollegor. Ditt företags telefoni, växel, chatt och video samlat i en och samma lösning.

Fördelarna med skräddarsydd företagstelefoni

nöjda kunder

Nöjdare kunder

Krångelfri kommunikations med era kunder via telefon eller chatt, oavsett var, när och hur de behöver er. 

nöjda medarbetare

Nöjda medarbetare

Med en och samma plattform för all kommunikation kan kollegor arbetare närmare varandra och bli mer produktiva.

effektivare verksamhet

Effektivare verksamhet

Kommunicera och administrera inställningar, rapportering och kostnadskontroll i en och samma applikation.

fokus utveckling

Fokus på utveckling

Enkla och effektiva processer ger högre produktivitet, nöjdare kunder och mer fokus kan läggas på verksamhetens utveckling.

Företagstelefoni utan krångel

Flexibel telefoni och växel

Atea Flow erbjuder fastnätsnummer och mobillicenser med varierande storlek på datapaket och du kan kombinera växeltjänster fritt. Anslutning till Teams telefoni ingår även i tjänsten. Kanske behöver du en kö, två knappval och två röstbrevlådor? Välj vilka tjänster du vill ha och skala upp och ner precis som du vill.

Smidig administration

Atea Flow är enkelt och intuitivt att administrera. Hantera användare, licenser, kostnader och säkerhet i ett och samma gränssnitt. Du får en tydlig vy över dina kollegor och köer, och har koll på allt från bindningstider till vilka kollegor som har tilläggstjänster.

Integrationer för en sömlös upplevelse

Integrera er företagstelefoni och växeltjänst med Microsoft Teams, system för CRM, kundtjänst och andra viktiga funktioner – för effektivare processer.

Några exempel på integrationer är: Microsoft Teams, Salesforce, Hubspot, Power BI, Microsoft 365, Google, Zendesk, BankID och många fler.

Har du frågor? Kontakta mig.

Cecilia Lindhagen, affärsområdeschef, flexibel arbetsplats
Cecilia Lindhagen
Chef Digital Workplace

Cecilia har jobbat 20 år i branschen med roller som specialistsäljare, nyckelkundsansvarig, försäljningschef och nu som affärsområdeschef. Området Digital Workplace ligger henne varmt om hjärtat eftersom det handlar om människor och deras möjligheter till en bra arbetsmiljö. Arbetet står för så mycket i våra liv och det är viktigt att det känns bra.