Hoppa till huvudinnehåll
Tillbaka till Felanmälan och retur

Servicedesk

Här felanmäler du som kund dina drift- och molntjänster som vi levererar till dig idag. Vår servicedesk har öppet 24/7/365.

När får jag hjälp med mitt ärende?

Lösningstiden på ditt ärende baseras på vad som är avtalat mellan dig som kund och Atea. Vid osäkerhet kontaktar du din säljkontakt på Atea.

Hur gör jag om jag inte har access till My Atea?

Vänligen kontakta din IT-ansvarig för att få access till My Atea. I de fall du är IT-ansvarig, kontakta din Atea-kontaktperson.

Vart vänder jag mig i de fall mitt företag är intresserad av att köpa Servicedesk-tjänster?

Är du intresserad av våra tjänster kontaktar du din säljkontakt på Atea så hjälper vi dig att komma igång.

 

Tillbaka till Felanmälan och retur