Driftsinformation för Atea eShop
Skulle du ha problem med eShop tar du i första hand kontakt med Ateas kundtjänst.
För att snabbt kunna hjälpa till behöver vi veta kundnummer, användarnamn samt få en beskrivning av problemet. Skicka gärna med en skärmdump på den vy som du upplever är fel.
Här hittar du även information om servicefönster. Tidpunkt då vi utför underhållsarbete på servrar och nätverk. Det kan t ex vara att installera de senaste uppdateringarna.
Kommande servicefönster - söndagen den 4:e maj 2025
Ett större underhållsarbete
kommer att äga rum söndagen den 4:e maj mellan kl 07:00 och 20:00. Vi utför då migrering av våra servrar. Under tiden som arbetet pågår kommer du inte att
kunna logga in på eShop, My Atea, Asset Management eller Cloud Portal .
Känner du inte igen dig?
Vi har nu en gemensam toppmeny för eShop och My Atea. Intressad av att veta mer? Här hittar du en kortfattad beskrivning över de mest framträdande layoutförändringarna.