Produkter
Driftsinformation för Atea eShop
Skulle du ha problem med eShop tar du i första hand kontakt med Ateas kundtjänst.
För att snabbt kunna hjälpa till behöver vi veta kundnummer, användarnamn samt få en beskrivning av problemet. Skicka gärna med en skärmdump på den vy som du upplever är fel.
Här hittar du även information om servicefönster. Tidpunkt då vi utför underhållsarbete på servrar och nätverk. Det kan t ex vara att installera de senaste uppdateringarna.
Kommande servicefönster i eShop - onsdagen den 3:e februari 2021
Onsdagen den 3:e februari, mellan klockan 17:00 - 19:00, utför vi underhålls- och förbättringsarbete av eShop. Under den tiden kan det förekomma tillfälliga störningar och enstaka användare kan tappa kontakten med eShop. Om du råkar ut för detta så gör bara refresh och logga därefter in på nytt.
Cookie banner - nytt utseende och beteende
Vi har ändrat utseende och beteende på vår cookie banner. Bannern är nu mer framträdande än tidigare och i cookie-inställningar får du även en detaljerad lista över de cookies som ingår i respektive grupp.
OBS! Ändringen innebär att du på nytt behöver godkänna användning av cookies på Atea eShop.