Navigera vidare till startsidan Navigera vidare till sökrutan
Language
Chatt
Offline
Ingen operatör är för närvarande tillgänglig. Vi har tyvärr begränsad bemanning idag pga sjukdom.
Chatten är bemannad vardagar mellan kl 08.00-17.00 CET. Övriga tider har du möjlighet att lägga ett meddelande till Kundtjänst nedan.
Ny kund
Chatt
Offline
Ingen operatör är för närvarande tillgänglig. Vi har tyvärr begränsad bemanning idag pga sjukdom.
Chatten är bemannad vardagar mellan kl 08.00-17.00 CET. Övriga tider har du möjlighet att lägga ett meddelande till Kundtjänst nedan.

Följ dina beställningar/order med hjälp av paketspårning

Du kan följa de flesta beställningar som du har gjort hos oss med hjälp av funktionen paketspårning*. Där kan du se var paketet befinner sig, alternativt är levererat. Du kan även se vem i din organisationsom tagit emot leveransen. Paketspårning hittar du under toppmenyn Mina sidor när du är inloggad på ditt konto på eShop.

Så här arbetar du med paketspårning :

1. I första läget visas alla levererade beställningar som skett på ditt standardkundnummer*. Har du åtkomst till flera kundnummer kan du ändra/utöka ditt urval genom att klicka en gång på fältet kundnummer.

2. Leta rätt på den beställning du vill följa upp och klicka därefter på OrderID för att se detaljerad information om beställningen. Notera att paketspårning bara finns på beställningar som i eShop har status "Levererad" eller "Fakturerad".

3. Klicka på de orangefärgade pilarna till höger för att visa även övergripande informationen om beställningen. Klicka därefter på Kolli-ID som du hittar i kolumn Kollinr för att få upp sändningsdetaljer från aktuell transportör.

Saknas kolli-ID så kontakta oss via telefon, mejl eller chatt för mer information om er leverans. Du hittar våra kontaktuppgifter här.

              

Lär dig mer om Paketspårning i Atea eShop

* Notera att dina rättigheter styr om du kan se beställningar/order/leveranser för hela organisationen eller för utvalt/utvalda kundnummer.