Storslam för Atea Sverige på Guldmyran-galan

Pressmeddelande 2014-01-24
Atea Sverige deltog under gårdagen vid den årliga IT-partnergalan Guldmyran, arrangerad av HP på Berns salonger i Stockholm. Atea, som inför galan var nominerad i sex olika kategorier blev galans stora vinnare och med totalt tre utmärkelser i kategorierna Service partner of the year, Client Volume partner of the year och det mest prestigefyllda priset Partner of the year.

– Det är fantastiskt roligt att, i den hårda konkurrensen, bli uppmärksammade och framförallt bli utsedda till Partner of the Year. Vi ser utmärkelserna som en bekräftelse på ett bra partnersamarbete och att vi tillsammans med HP fokuserat på rätt saker under 2013. Nu har ett viktigt och spännande år framför oss och under 2014 kommer vi att växla upp och ta partnerskapet till 2.0, säger Karin Karlström, Affärsansvarig Strategiska Partners för HP på Atea.

Årets Guldmyran arrangeras för elfte året i rad i samband med HP Partner Summit och belönar de svenska partners om varit flitigast inom HPs affärsområden under föregående år.

Karin Karlström, Affärsansvarig Strategiska Partners för HP på Atea Sverige, 08-633 68 55, karin.karlstrom@atea.se