För dig med frågor om retur av produkter.
Logga in i Atea eSHOP (https://eshop.atea.com/senew/) och gå in under Mina sidor→ Returer (RMA)→ Skapa ny retur. Saknar ni inloggningsuppgifter till vår eSHOP registrerar ni ett ärende via länk: https://eshop.atea.com/senew/return/create/
Logga in på eSHOP, klicka på Mina sidor och välj Returer (RMA).
Du måste reklamera skadan till oss samma dag som produkten levererats. Glöm inte att fotografera skadorna för att snabba upp processen.
Det går tyvärr inte att svara på generellt, utan olika tillverkare har olika rutiner. Men vi återkopplar till Dig så fort vi får information om detta.
När ärendet är färdigbehandlat skickar vi ut instruktioner som beskriver hur produkten ska returneras.
Vi tar ej emot returer med bruten förpackning.
Returavgiften är 500 kr.
Vid reklamationsärenden förser vi dig med fraktsedlar men vid felbeställningar står du för transportkostnaden.