För att göra det enkelt att ändra order i attestflödet kan attesterare nu välja att skicka tillbaka order till beställaren för komplettering/ändring. När detta alternativ väljs måste attesteraren lämna en kommentar om varför ordern skickas tillbaka. Beställaren i sin tur får ett mejl om att ordern har skickats tillbaka och ser även ordern på eShop:s startsida. Även order som avisas av systemet kommer nu att skickat tillbaka till beställaren för möjlighet till ändring/komplettering.
Behöver ni en användare som har överblick över hela organisationens attestorder och orderhistorik, och som kan gå in och godkänna, ändra, avslå eller skicka tillbaka order vid behov? Då kan "Superattesterare" vara ett alternativ. Notera att detta är en användare som ligger utanför organisationens ordinarie attestflöde och som därför inte är ett valbart alternativ i kassan. Intresserad? Kontakta kundtjänst, eller din personliga säljkontakt för mer information.
För att skapa bättre överblick och minska scrollning har vi nu ändrat layouten på användarkortet för XL-skärmar. Fält för inmatning visas nu sida vid sida och kryssrutan "Skicka aktiveringsmeddelande" visas bara när en administratör skapar nya användare.