"Mina Sidor"
Atea eShop har fått en ny meny som heter "Mina sidor". Här har
vi samlat information om dina beställningar, avtal, returer och inställningar som du kan genomföra både för dig som användare och för företaget. Om ditt företag har ett uppsatt attestflöde så är det även här du kan följa attesthistorik och attestera order. Det är dina rättigheter styr vilka alternativ som är tillgängliga just för dig.
Administration av leveransadresser
Under "Leveransadresser" hittar du alla leveransadresser som finns tillgängliga på det kundnr du är inloggad på. Här kan du enkelt ställa in vilken standardadress du vill ska vara angiven i kassan.
Vilka möjligheter du har att ange leveransadresser åt andra användare styrs av dina rättigheter. Är du kundadministratör kan du lägga till och ändra standardadress även för övriga användare.
Behöver du mer information om symbolerna? Klicka då på "Information om ikonerna".
Orderhistorik, fakturahistorik, paketspårning mm
Under menyn "Orderhistorik" har vi samlat allt som rör din uppföljning av lagda order till Atea. Direkt när du öppnar den här menyn visas alla order som ännu inte är komplett levererade för det kundnr du är inloggad på.
Från den här vyn kan du enkelt förflytta dig vidare till andra uppföljningsområden. Väljer du "Fakturahistorik" får du en samlad bild av din organisations fakturor. Väljer du paketspårning kan du se paketinformation från den speditör som kommer att leverera till dig. Du kan även söka efter efter order och fakturor med hjälp av ett specifikt serienummer.
Allt är som det brukar vara
eShop har fått en ny design och knappar och menyer har flyttats.
... men funktionerna finns kvar och de fungerar precis lika bra som tidigare.