Laddar meny

Retail

Morgondagens shoppingupplevelse handlar inte om att äga saker utan om att förmedla en personlig känsla baserad på vem du är. Vi bygger plattformar och utvecklar lösningar för att skapa digitala upplevelser för framtidens konsumenter. Upplevelser som omfattar både våra fysiska och digitala liv.

Morgondagens shoppingupplevelse

Konsumenter vill idag ha en smidig, personlig, speciell och problemfri upplevelse, oavsett vilken enhet man befinner sig på.  

Att köpa något är inte en isolerad händelse, utan en del av en sömlös shoppingupplevelse som täcker online-butiken, sociala medier, fysiska butiker och mer. Skiljelinjen mellan shopping online och offline suddas ut allt mer.

De senaste åren har vi kunnat se olika tekniska och digitala framsteg påverka nästan alla aktörer inom retail på olika sätt. Kontantlösa affärer, social shopping, e-handel, shopping appar, digitala kundklubbar, Amazon go är bara några exempel. Framsteg som naturligtvis ställer höga krav på tekniken.

Vårt team inom Innovation

I vårt område Innovation har vi samlat våra verksamhetsutvecklare tillsammans med våra affärsområden Säkerhet, BI / AI / IOT, Digital signage  och affärsutveckling. Vårt fokus är att förstå och lära känna våra kunders verklighet. Vi investerar i nya typer av samarbeten och partnerskap tillsammans med våra kunder för att utveckla bilden av Atea och bli centrala i våra kunders ekosystem.

Jag vill få mer information 

?

Genom att skicka detta formulär godkänner jag att Atea hanterar mina personuppgifter i enlighet med gällande lagar och förordningar. Så här hanterar vi dina personuppgifter

 

Prata med mig om retail
Stina Häggblad
Ansvarig Retail
Atea.se upplevs bättre om du uppdaterar din webbläsare. Här hittar du en ny version av internet explorer